OS nästa!

Äntligen har det hänt! Jag ska vara med i OS i Rio 2016. Som jag övat och kämpat och önskat och drömt. Inte trodde jag att man kunde gå från aldrig ridit till detta på så kort tid. Men det är på riktigt, fälttävlan till och med som jag aldrig ridit i. Aldrig trodde jag att jag skulle våga. Men finns viljan och hoppet är inget omöjligt. Och hur gick det till undrar ni? Jag har köpt ett hårstrå i svansen på Sara Algotsson Ostholts häst Mrs Medicott. Det va tyvärr allt jag hade råd med ;) Men aldrig har jag blivit så rörd som när man ser Saras min i SVT när hon får reda på att vi, svenska folket kanske lyckats rädda hennes OS drömmar. Va med och ge en slant du med. Nästa OS medalj kanske tillhör Svenska folket... Så nära kommer jag nog inte OS igen
#1 - - NinaKatarina:

Visst är det underbart att så lite kan göra så mycket.
Jag ska till OS :0))

#2 - - Nadine:

det bådar gott för mänskligheten :)Lycka till i OS