Väntans tider

Vi går i väntans tider, jag och Ari. Väntar på att någon ska vilja ha min lilla tjej som faktiskt är nått alldeles extra. Vi hade en provridning i söndags, vår första. Ari skötte sig inte exemplariskt och jag har väntat på att tjejen ska ringa. Igår ringde hon...
Hon ville tack för provritten men hon hade bestämt sig för att tacka nej.
Okey sa jag, varför då?
Hon började med att säga att hon tycker om ston så hon tyckte mycket om Ariane personlighet, tyckte även om hennes enegi i steget och tyckte hon va kul att rida. Hon upplevde ju naturligtvis att Ari var lite spänd men tyckte att hon var väldigt mjuk och fin på slutet. Hon avslutade med att förklara att anledningen till att hon bestämt sig för att stå över va att hon tyckte Ari var för gammal i jämförelse med sig utbildning...
Jösses, Ari gammal?!
Skulle sålt henne förra året medan hon fortfarande hade en ensiffrig ålder...
#1 - - Emma:

Vilken kunskap saknade hon? Ari kan vill sina skolor?

Svar: Ja, det kan hon, tror hon menade att det börjar bli sent att lära henne att det e kul att gå i form
Sanna

#2 - - Ellen:

Hon är ju så himla fin! Hade jag haft tid och pengar hade jag nog köpt henne direkt om vi klickade ;)