En finsk en norsk och en Sundeborn

Idag e jag gräsand, och det kommer jag vara en vecka. Mattias har åkt på affärsresa till Norge och medan jag e ensam hemma och tvättar och diskar och tar hand om en miljon hästar så äter han fin mat och upplever havet. Och allt jag kan tänka är: Det va en finsk, en norsk och en Sundeborn... Vem vill fortsätta den historia?
 
Konstigt nog hamnar jag alltid i situationen när Mattias är borta att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på hela dagarna. Hur kan dygnet få mer timmar när han är bortrest????
 
Jag måste dock säga att jag e lite avundsjuk på Mattias lunch idag som han avnjöt i Strömstad
 
 
#1 - - Mattias:

De var en jobbig lunch. Har små rivmärken på fingrarna efter skalen och den tog typ 100 år att äta. De är dessutom lite godare i Fjällbacka.

Svar: Vi tycker väldigt synd om dig...
Sanna