Tigers middag

Här om dagen så var jag ute och fiskade med grabbgänget.
Detta bestående av Mattias, Andreas och Patrik. Eftersom min sambo varit så fin och övertalat dom att jag skulle få följa med denna gång gjorde jag mitt bästa för att vara så lite irriterande som möjligt, jag kämpade för att min personlighet inte skulle skina igenom.Jag tror jag lyckades ganska bra. För att jag inte skulle fråga när de ville åka hem hade jag med mig fika, mat, saft, böcker, kamera, metspö och min mobiltelefon. Bara sånt som är nödvändigt när man fiskar.
Fisket gick väl så där...
Fyra fiskar, 10 musslor och fördelningen såg ungefär ut så här:
 
 
 
Som ni ser är det gått om små fiskar i Säbysjön...
 
Sedan fick vi ju beviset för hur mycket Andreas älskar Patrik också när han var inne på Preem och handlade
 
 
 
Jag sparade iallafall abborrarna till Tiger så han skulle bli glad i Stallet, men han va inte hemma....
 
OBS Jag har inte fått personens godkännande för publicering på internet
#1 - - Mattias:

Borde varit bild på några gösar också :-(.
Du skötte dig bra, Puss