The go too fortsättning

Även idag har jag njutit av att vara behövd. Känns bra när lilla lillsyster ringer och frågar storsyrran om jag kan komma och fålla gardiner åt henne. Det blev riktigt snyggt i hennes vardagsrum. Hon blev så glad att hon sprang och hämtade köksgardinerna också som va för korta. Hon sprättade och jag sydde, vilket teamwork. Mattias tittade på och åt mat. Och fyllde på mitt glas när jag började hosta.
Det e kvalitet med lilla syster och sitta inne på kontoret alla tre runt min symaskin och prata skit.
 
Imorse hade vi även Pay and Jump på ridklubben. Jag njöt i fulla drag av att ropa ut namnen på alla hästar med min hesa sexiga röst. Jag tyckte jag lät som en porrtelefonist. Tydligen skar det sig ibland, för jag fick veta av Mattias att han va på väg in i domartornet ibland för att säga till mig att harkla mig.
Tack gude gud att det finns medicin som får en att sväva på rosa molm med de andra lila elefanterna.
 
Dagens ros går till två stycken ponnyryttare som jag tyckte va extra duktiga på tävlingen.
Motivering: Det viktigaste är inte att vara felfri, alla får en vägran eller rivning ibland. Men att du tar det lugnt, rider med klokhet och hjälper din häst på ett väldigt moget sett, det är det som gör skillnaden. Ni är så duktiga!
Nellie Lilljegren och Emma Ansgariusson