Pay and Jump

Igår va sista dagen att skicka in bilder till Tranås Handels fototävling. Så jag satt och bläddrade för fullt bland mina bilder. Inser att jag har mer ambition än vältagna foton. Men tillslut fick jag i alla fall fram vilka tio bilder jag skulle skicka in. Det va väldigt jobbigt. Hittade ju fjorton bilder men fick bara använda tio. Vilka ska man välja bort? Men jag är helt övertygad om vilka bilder jag tyckte allra bäst om. Det är mina kråkor som jag visat förr och sedan precis nytagna bilder som jag tog på Stalpet i Aneby i lördags. De blev riktigt häftiga fast jag frös om händerna så jag skakade. Hoppas nu att några av mina bilder blir uttagna till fotoutställningen.

 

 

I går hade jag också en Pay & Jump igen. Det e lika kul varje gång att se alla ryttare och hästar. Både nya ansikten som kommer till oss men också ni duktiga ryttare som hela tiden återkommer. Jag har speciellt sett ut några ryttare som snart är redo för Div III ponny. Jag ska nog se till att ni tävlar för Tranås Ridklubb då! Det är imponerande hur duktiga dessa barn är. Som hoppar högre med sin B-ponny än vad jag gör nu med min storhäst. Tja, nu ska vi ju säga att jag helst inte går över en bom, men jag kan hoppa.  Jag bara vill inte… Klart jag skulle kunna om jag ville. NOT

 

 

För att fira min förkylning har jag också en lugn vecka framför mig. Förutom en 100% tjänst på jobbet i en annan kommun en den jag bor. Ska jag också på tre möten den här veckan. Tur att man får vila upp sig på torsdag när jag slutar tidigt och jag vara modell för storasysters manikyrprov. Den är en dröm att få vara modell och få snygga naglar. En hand ska bli röd och en hand får fransk manikyr. Älska mångfald. Men nu får jag lite panik att jag kanske får tråkigt. Ska nog skriva lite proppar till Tranås Ridklubbs nästa tävlingar.

#1 - - Malin:

Satt också igår kväll och försökte välja ut några foton till tävlingen :) Vi får hålla tummarna nu för varandra att något av våra foton går vidare :)
Kram Malin

Svar: Ja, absolut! Lycka till
Sanna