Påsk!

Många säger att jag har det väldigt förspänt. Att jag har en man som gör allt åt mig och att jag glatt målar naglarna på Ari så längre. Och nej, så fel ni har. Det är nämligen så att jag kan konsten att få män att arbeta, men jag kan även arbeta själv, när jag har lust.

Och det hade jag i påsk, jag har planterat och målat och donat.  Och jag har bevis!

 

Tack pappa för pallkragarna.

 

 
Målning i full fart!
 
 
Potatisen sätts!
 
 
Kryddlåda klar!
 
 
Observera även mina snygga jobbarbyxor, lila :)
 
#1 - - Malin:

Har även jag fått samma sagt till mig, att jag har det så bra, att jag har en man som gör så mycket (precis som om att jag inte gör något). Det gäller bara att ta hand om dem på bästa sätt så får man dem att göra saker ;)
Visst är det bra med pallkragar! Toppen tycker jag som har två hanhundar som pinkar överallt. Nu slipper vi den extra kryddan på bl.a. jordgubbarna i år :)