Explosion

Ny börjar det närma sig. Min storasytser kommer snart att ploppa ut en lite bebis. Ankomsten är snart här. Jag oroar mig fortfarande för att det likt filmen kommer spränga ut en Alien vilken minut som helst, det kulle man kunna tro när man känner en knytnäve genom magen. Det syns att det börjar närma sig men eftersom jag är en fantastisk syster säger jag inget om att vikten på min syster är ganska avslöjande om att bebis nog inte kommer komma sent. Det är väldigt roligt att sy åt bebis. Projekten går så fort. Och nu har jag gjort flera fina kreationer i märket SisterS. Ingenting i syrras älskade färger svart och grått.
 
 
Happy Days så har också Mattias gått med på sommarhöns, och jag tror att det är en bra kompromiss innan jag går helt bananas i trädgården. Nu pågår för fullt en jakt på sommargäster. Vi står inför tre alternativ.
1. Köpa höns och lämna bort dom på vintern. Men vem vill ha dom då????
2. Låna hönor på sommaren. Men vem vill låna ut när de faktiskt värper och kan vara ute.
3. Vill jag knappt prata om. Har fått alternativ 3 från flera håll, oftast män... Ni kan ju köpa på våren och äta på hösten.... Jag mår lite illa. Stackars Ärta. Och tänk om Ärta 7 inte alls är lika snäll och söt som Ärta 3.
 
Nej nu pågår jakt efter sommargäster. De borde se ut nått så när så här: