Min date med Brad Pitt

Idag va jag på galapremiär med Brad Pitt!

Eller nej, jag va på premiär av en ny butik. Det va en röd matta utanför dörren, väl inne fick man snittar och bubbel. Och va roligt det är att titta på folk, äta goda snittar och titta på kläder. Jag kände att jag nu är redo att bli Hollywoodfru. Jag vill inte bli kändis för då krävs ju en viss finess. Som Hollywoodfru kan jag ju bete mig hur jag vill. Tyvärr har jag insett att va gäller kläder har jag en prioritering som innebär att jag handlar massproducerat. Jag hittade så fina saker som jag inte vågade köpa. Tanken föresvävade mig att jag kan ju faktiskt köpa en sak. En tröja som va SÅ himla fin, 1695:- ??!!!

Insåg att två tröjor motsvarar kostnaden för Ari per månad. Som sagt prioritering. Började istället fönstershoppa bland gästerna. Smygfotade snygga kläder som dom hade på sig och kollade in folks skor.

Så kära systrar, jag vill ha en ny shoppingtur med er. Jag önskar snygga, lediga festkläder. Förstår ni vad jag menar? För att ge er ett exempel har jag här en bild. Om ni känner personen så tala för guds skull inte om för henne att jag smygfotat, hon kan ju tro att jag inte är klok.

 

 

 

Insåg också just att jag ska åka till Skara på måndag och jag glömde fråga om jag fick snyggisvetten!!! Tänk om jag får en dansk tant, och Mattias inte är hemma och översätter…