It's alive!

Bloggen alltså. Efter otroligt långt uppehåll, men nu är jag skrivsugen. Hur många inlägg om dagen är acceptabelt? Det har hänt så mycket, så vart ska man börja?

 

Jo, bloggen lever. Något annat som lever är min storasysters mage. Kanske inte magen i sig egentligen. Men bebisen, Bebis som pappa kallar Egon. Den förstaste lilla Hornbrink i denna minigeneration. Happy days! Både för Johan och Elin men även för mitt behov av att gå på djurparker. För är det något jag känner jag kommer göra bra som moster är att utsätta Bebis för djurepitel. Gnåde Bebis om du är allergisk. Hoppkarriären på liten gullig B-ponny är redan bokad. Dina föräldrar må protestera men var inte orolig Bebis. Jag står för både ponny och kidnappning. Alla behöver faktiskt en liten ponny.  Den skulle nog kunna heta Egon…

 

För att jag både stödjer deras beslut att skaffa en getgalen skrikmaskin och för att jag alltid haft otroligt svårt för att komma på presenter är jag nu överlycklig. För uppsjön av bebissaker är oändliga, behovet aldrig mättat och jag äger en symaskin. Så lycka när Johan fyllde år, det blev en Babynest! I syrrans älsklingsfärger svart och vitt. Tänkte att jag skulle överskridit mina rättigheter som hästtokig moster när jag höll i det rosa tyget med My Little Pony…

 

 

 
 

 

Observera det lilla lila märket SisterS. Kommer snart med fler bebisnyheter i senaste kollektionen! SisterS är alltså jag, och jag, jag tänker inte vara svartvit!

#1 - - malinlorentzon.se:

Vad duktig du är! Ska bli spännande att se vad du knåpar ihop härnäst 😊

Svar: Det kommer hända grejer. Dock kommer jag kränka färgsättningsschemat ibland :)
Sanna

#2 - - Nadine:

Alltså du har så många talanger Sanna så det är ju inte riktigt klokt... Du kan ju nästan allt! Vilket underbart inlägg :-) Tack för dagens skratt! Du är fantastisk! <3

Svar: Jag är till och med bättre än Lotta på Bråkmakargatan, för jag kan allt och åka slalom!
Sanna