Mera pyssel

Jag tror inte många har missat sommarens stora händelse, jag ska gifta mig! Tänka sig, min lilla älskade pudding kunde fria, efter tio år. Fick höra idag om en vän som hittat pojkvän, flyttat ihop och ska ha barn i sommar. Detta på ett och ett halvt år. Hur kan de vara så säkra, hur kan de veta. Det som vi behövt fundera på i 10 år. (Harkel halrkel host host) Jag funderar nu på i efterhand hur många år jag tjatade på Mattias, innan han fick tummen ur. Tack snälla Tias för du äntligen vet att jag är tjejen för dig!

 

Det viktigaste när man planerar ett bröllop är gäster, dessa ska få inbjudningskort. Vilket visade sig vara det roligaste pysslet på länge. Det roligaste av allt är när man slickat 22 kuvert och postat korten inser man att det finns stavfel, men trevliga gäster påpekar inte detta!

 

Bröllop!!!