Isa

Joy the the World ett barnbarn är fött. Så sjunger nog mamma och pappa vid det här laget. Enligt deras uppfattning har de väntat oförskämt länge på det här.
 
 
Det är Elin och Johans dag, eller det var det i söndags i alla fall för då kom Isa. Som en nerblodad lite Bundle of Joy. För visst va det så Elin att hon bara kom ut liksom, inget jobb bakom det? Vi fick tålmodigt vänta hela helgen. Jag är säker, jag är väldigt nöjd som moster, väldigt. Mattias var också väldigt nöjd med att kunna lämna tillbaka Isa när hon började skrika. Hon säger ju inte ens vad hon vill liksom...
 
 
 
Men det är kul att vara moster, Isa har redan talat om att hon älskar Babynestet jag sydde. De ynka få sekunderna hon inte kräver att bli buren går min lilla säng bra. Jag hade även med mig lite hemsydda byxor, body och haklapp. Isa tackade så mycket och talade om att hon absolut skulle använda allt när hon blivit ungefär dubbelt så stor...
 
 
 
 
Men snyggt blev det!